sblkrtt Kızlar merhaba 10 aylık oğlumun demiri düşük çok dikkatli kullanamamıştım ama ocean ve bestiron kullandım daha önce. Kullanıp demirini iyi yükselten demir takviyesi önerecek olan var mıdır acaba
balli_cilek sblkrtt 21 aylığız ne zamandan itibaren kullanılıyor bilemiyorum ama ferrozinc bizde çok işe yaradı çok şükür 3 ay kullandık şu an bıraktık 🙏🏻
50krsvertirreekk sblkrtt ya bende bestiron kullanıyorum 9 aylık oğlum ama demir değerleri o kadar düşük çıktı ki anlamadım