Annemkuzum12 yok ben hiç diyet yapmadım, oğlum hep anne sütü ile beslendi hala anne sütü alıyor, mama da hiç kullanmadık. Bence içinizi ferah tutun, kakasında kan yoksa alerji olmuyor genelde, benim oğlumun yüzü şu an gayet iyi durumda. Sizin bebeğinizin de geçecektir sadece biraz dikkatli olmakta fayda var ☺️
Bir de eminim dikkat ediyorsunuzdur ama kimseye öptürmeyin bu süreçte hatta siz bile öpmeyin biz bu konuda da çok dikkatli davrandık