Kızlar aylardır ek gıda yedirmeye uğraşıyorum diyebilirim. Bi kaşık bile yemiyor inatla reddediyor ara veriyorum arada ama yok yani istemiyor. Açken bile yemiyor. Biberon da tutmuyor zaten sadece anne sütü alıyor. Sırf bu yüzden doymuyor geceleri sık uyanıyor. Öneri verin lütfen nasıl alıştırabilirim ek gıdaya yaşayan varmı aranızda çok yoruldum alıştıramamaktan😒