Sndr15 kızlar oğlumun mayısta doğum günü var öyle çok büyük bırsey yapmıyoruz genel olarak sevdıklerımız uzakta hep . Kendı aramızda çekirdek aile olarak nasıl bir konsept yapabılırız fikir verirmisiniz çok kararsızım 🥹 (3 yaş )
Kuzeymomss Sndr15 Benim de oğlumun bu ay sonu doğum günü, 3 yaşına girecek. Nasıl bir konsept yapacağım bilmiyorum ama oğlum spidermanli pasta istiyor 🫠
Kuzeymomss Sndr15 Evet 🥰 Artık herşeyi anlıyorlar o yüzden nasıl birşey istersin diye sormak istedim. Spiderman diyeceğini biliyordum aslında ama ona uygun nasıl bir süsleme yapacağım onu bilmiyorum 😂 bizde büyük birşey yapmayacağız ama ufak tefek balon vs olsun diye düşündüm 🫠
Sndr15 Kuzeymomss doğru söylüyorsun bazen onların hayal güçlerine bırakmak onlar ıcın en güzel hediye olur herhalde