Kızlar bebeğim 8 aylık oldu 1 haftadır aşırı zor geçiyor sürekli kucak istiyor sürekli ağlıyor bir de üstüne grip oldu hiç bişey ağzına almıyor yemiyor çok canım sıkılıyor moralim bozuluyor hep böyle kalacak diye düşünüyorum yemesi gayet güzeldi şimdi bir anda ağzına bişey sürmemeye başladı böyle her şey üst üste gelince de benim psikolojim bozuldu çok yıprandım ve bebeğime bağırmaya başladım çok üzülüyorum nolur bana yardım edin buraya yazmak istedim 🥺😭