14 şubatta spinal sezeryanla doğum yaptım . İlk iki gün sütüm gelmediği için bebeğimi mecbur mama ile besledim ama hatayı mamayı biberonla vermekle yaptım . Kimse de beni uyarmadı . Şimdi sütüm geldi fakat bebeğim meme emmek istemiyor. Biberon emzik bunları çok güzel alıyor sütümü sağıyorum onu da biberonla çok güzel içiyor fakat memeye koyunca kıyameti koparıyor. Sanki etini kesiyorsun öyle ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım . Lütfen yardımcı olur musunuz ? Sütüm şu an gayet güzel akıyor bi çekse ağzına çok rahat gelecek hatta bazen ağzına alıyor süt birikiyor ağzında ama yutmuyor ağlıyor bağırıyor lütfen tecrübelerinizi paylaşın çok üzülüyorum almayacak diye 😞