benoyleuygungordum___
Nasıl bir renk istiyorsunuz? Aklınızdaki ne
Tonlama olarak yani. Beyaz gri bej vs.
Benim ev bu renk. Gri. Bu yıl ücüncü senesi boyanın. Markası Dyo. Ama kodunu falan bilmiyorum hatta birkac boya karıstırılarak elde edilmis olması lazım. Silinebilir boya. Renkten memnunum. Duvarda leke iz vs. kalmıyo. Boyacı arap sabunu ve su karısımıyla silebilecegimi söylemisti. Yılda bir iki mopla dolandırıyorum tertemiz. Evide karartmadı gayet aydınlık ferah.
