Elz3 Benim oğlum 3 yaşında bizde de anne sütünden kaynaklı aşınmalar çürümeler vardı bizede aynı tedavi yöntemi uygun görüldü bende anesteziden çok korkuyordum hatta ona o kadar odaklanmıştım ki dişler ne olacak düşünemedim hiç, geçen Cuma tedavisi yapıldı çok şükür anesteziyle alakalı sorun yaşamadık ama önden iki dişini çekmek zorunda kalmışlar köklerde çürümeler olmuş çürümelerden kaynaklı iltihaplar olmuş sinirlere kadar yayılmış dişleri çekmeselermiş daha kötü olurmuş, çok üzüldüm duruma ama yapabileceğim bir şeyde yok maalesef hala durumu kabullenme hazmetme aşamasındayım eğer hala götürmediyseniz götürün bence çünkü iltihapın yayılması daha kötü sonuçlara yol açabilirmiş