Kızlar merhaba 5 nisanda doğum yaptım 6sında akşam eve geldik 4 gün oldu beslenmeme falan çok dikkat ediyorum zaten annem yanımda her şeyime yardımcı oluyor sağolsun hatta o yapıyor her şeyi ben de iyiyim diye ayaklandım hemen yürüdüm oturdum başka bir şey yapmadım ama sanırım hemen ayaklanmak hata oldu çünkü dün akşam çok başım ağrıdı dikişlerim ağrıdı ve midem bulandı çok fazla ilaçlarım var aslında kullanıyorum neden öyle oldu anlamadım sizce daha çok dinlenmeli yataktan fazla çıkmamalı mıydım önerisi olan var mı ya da böyle bir şey yaşayan