19 aylik oglum dün yine hasta oldu ya. Daha 2 ay önce atlattık çok fena geçmişti. Dün sabah yine burun akıntısı ve hafif ateşle başladı yükselerek devam ediyor. Ates düşürücü verip burun temizliği yapıyorum. Ama artık kendisi de akan burnunu koluyla siliyor. Tahriş etmiş burnunu. Yara olmaması için ne yapabilirim kızlar. Acil taktik verin bana.