dryylmz bende yerimi alayım. Bizde de aynı henüz doktora götürmedim. Gece horlama şeklinde gündüzde hırlama gibi ama tam olmayan şeyler oluyordu. Bayramdan bu yana sabahları 3er damla fizyolojik damlatıyorum burnuna akşamları da oda nemlendirici açıyorum. Horlaması kesildi ama hırıltı halen az da olsa var. Kuruluktan olduğunu düşünüyorum kendimce. Sizinki fazla mıydı doktora götürdüğümüzde ve doktor nasıl bir muayene yaptı acaba