Kızım 1 yaşında kalça çıkıklığı oldu Daha sonra bandajla 3 ay Düzeldi şimdi 11 yaşında biraz Ağrısı olmaya başladı bacan’a götürdük Doktor çok az bir açıklık olduğunu Sıkıntı olmayacağını bir yıl sonra takipe geleceğini söyledi ama bizi pek etkilemediği ve buna nazaran Biz de Baltalimanı randevu alacağız bu durumu yaşayan var mı açıkçası tedirgin ve üzgünüm