Kızlar 4 aylık bebeğimle tek başıma uçak yolculuğu yapacağım, trabz-ist arası.bebek arabam travel sist pusetle beraber nasıl olcak tek başıma bebekle nasıl kapatıp edcem bilmiyorum yardımcı oluyolarmı? Bide bebek için sorun oluyormu rahatsızlık falan bilgisi tecrübesi olan varmı yardımcı olun lütfen içim rajat değil