Kızlar selam malum yaz geldi başıma bela bu koltuk altı kararması ağdadan yanmıştı. Lazer yaptım düzelmedi malum markanın jelli jiletiyle devam ediyorum şuan. Karbonat, Hindistan cevizi yağı, glikolik Asit hepsini kullanıyorum ayrıca geceleri de beyazlatıcı krem ama bana mısın demiyor Allah rızası için bana bi öneride bulunun kafayı yicem hep temiz tutuyorum bakım yapıyorum hiç etki yok :(