Merhabalar bebeğim 7 aylık olacak. Alttan iki tane beyazlık gözüktü ve dişleri kaşınıyor. Ama gelin görün ki aldığım diş kaşıyıcıların hiçbirini kullanamıyor. Kendi elini sürtüyor, kucağımdayken omzumu ısırmaya çalışıyor, elimi ısırmaya çalışıyor. Doğrudan diş kaşıyıcı tavsiyesi sormuyorum aslında ama ben bu çocuğun eline ne vereyim de dişlerini daha iyi kaşısın 🥴