atesnzm Kullandığınız ıslak mendil markası nedir ben pamuk harici uni baby kullanıyordum pampers aqua ya geçtim
Kitsu atesnzm ben önce e bebek kendi markasıni kullandım pişik yaptı sonra bundan çok memnun kaldım tavsiye ederim.