SiprayiL Hazom yok canım Aksaray’da doğdum. Nevşehirli sayılırım orda büyüdüm. Niğde’de yaşıyorum ahshdh
berfin1221 SiprayiL hayırlı olsun güle güle kullanın hemen karar vermeyin bence biraz daha düşünün ama birinci daha iyi 😃🙊