Hanımlar kızım 15 aylık gündüz tek uyku yapıyor. Akşam en geç 11 de uyumak istiyor gece çok sık uyanıyor kaç aydır bu şekilde hasta vs değil ama genel gündüzde gecede huysuz hep ağlama krizine giriyor nedendir bilmiyorum inanılmaz yoruyor değişmiyor bu döngü her ay düzene girer diye beklediğim uyku haram oldu ikimizede çocuk doktoruna da götürdüm gayet sağlık bir bebek dedi kafama çok takıyorum 7. Dişimizde çıktı rahatlayamadı yavrum benimle aynı surunu yaşayan anneler varmı bir benim kızım mı böyle acaba? 🤷🏻♀️🌙⏰💤💤