Kızlar oğlum 22 aylık bi ara bacakları kaşınıp kabarcıklar oluyordu ve kaşıyarak kanatıyordu ama bu dediğim sadece diz kapağının altında oluyordu alerji bölümünü götürdüm alerjik bişey değil dedi cildiyeye götür dedi orayada götürdüm orasıda kortizonlu krem verdi 5 gün kullan bırak dedi kullandım kremi geçti baya olmadı fakat bu 2 gündür çocuk yine aynı oldu böyle bişey yaşayan varmı kapmam gerek uykusunda bile kaşıyor yıkayıp nemlendirici kremler sürüyorum rahatlasın diye bide o bölge kuru cildin diğer taraflarına göre