Doğum gününü kutlayacaktım oğlumun pazar günü 1 hafta önceden falan millet bahçesi diye karar vermiştik ama şuan havalar felaket bozdu hersey hazır davetlilere bile akrabalara yani yeri söylemıstık fakat oldu bitti olmasın istiyorum ilk yaşı biz mamakta oturuyoruz bu civara yakın doğum günü kutlamak için uygun fiyatlı bildigşnşz bir yer var mı ya kaldık ortada resmen 35 40 kişilik yer ismi verir misiniz direk görüşmek istiyorum helppo analarımmm