Ya kızlar influenza oldum kızımla beraber 19 gündüe hastayız hala iyileşemedik. Ben de 15 gündür falan sprey kullanıyorum onsuz nefes alamıyorum, yatamıyorum. 5-6 saat etkisi geçtikten sonra tamamen tıkanıyorum. Yıllarca her gribimde kullandık ama hiç bu kadar uzun süreli hastalanmadım. Sizce bağımlısı mı oldum yoksa hâlâ gribimiz iyileşmedi diye mi böyle ? Korkuyorum biraz