20 aylık cocuklarm var okadar degiştilerki resmen başka bi çocuk gbi oldular biri acayip agresif oldu kardeşini isırıyo hep bizi ısırıyo istedgi olmadgnda kafasni duvarlara vuruyo nasl tepki verecegimizi şaşrdk artk digeride acayip mızmız oldu yemek yemek istemiyolar oyuncak oynamıyolar bu agresiflik nerden geldi bilmiyorum çocugun icinden yaratık çıkıyo resmen hal hareketleri degisti yaramazlkları saymiyorum artk onlara razıym ama bize zarar veriyo nasl biryol izlemek lazm kafasnı vurdugunda bi sessiz kaldk tepki vermedik bi bagırdk yapma diye ama ikiside fayda etmedi