omgmiray prenseskus ağrısından ziyade garantili olmaz doktorların adetliyken takmasının sebebi gebelik şüphesi olmamasından kaynaklı
atlasssssimmm prenseskus hafif bir acı ağrı tabi ki oluyor ama abartılacak kadar değil sadece adetli olmadığım için tam yerleşmemişti doktor ultrasonla kontrol ettiğinde çıkarıp tekrar takmak zorunda kalmıştı