hulu61 Ben doğum yapalı 33 gün oldu dün kan verdim sağlık ocağında gripim diye bütün kolesterol değerlerim yüksek çıkmış ferritin de yüksek. 3 aylık şeker değeri de sınırda. Doğumdan sonra açlık tokluk ölçmüştüm normal çıkmıştı acaba hala geçmedi mi ? Gebelikte yüksek olan kolesterol değerleri ne zaman normale dönüyor bilen varsa bilgilendirebilir mi. Bebeğimi evde bırakıp gidemiyorum doktora eşim de izin alamıyor işten ancak haftaya gidebilirim korktum değerleri görünce 😓
hulu61 cLearQueen Açlık 80 civarı ikinci saat tokluk 96 çıkmıştı ekmek patates falan yemiştim. 3 aylık şeker 5.9 gelmiş
[silindi] hulu61 açlık ve tokluklarınız çok çok ideal aslında üç aylık ortalama biraz yüksek çıkmış o da gebelikte yüksek olduğu için olabilir. Doğumdan sonra gebelik şekeri ortadan kalkıyor diye biliyorum ama tabi doktor değilim net bir şey söyleyemem. Çok stres yapmayın bence bu kolesterol değerleri de düşer müsait olduğunuz zaman bir dahiliye doktoruna görünün İçiniz rahat etsin. Geçmiş olsun🌸