adenkusunannesi Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık, sürekli ıkınıyor gazını çıkarıyor ama kakasını yapamıyor önereceğiniz birşey varmı? Eczaneden fitil almayı düşünüyorum kullanan varmı aranızda
ipeksiiimom adenkusunannesi ne kadar zamandır yapamıyor. Doktorum bana gaz sıkıştırdığı için kakasini yapamıyor demişti o aylarda. Bebeğim çok gazliydi
[silindi] adenkusunannesi fitil kullanmak için çok küçük 😔 10 gündür yapamıyorsa doktora gitmelisiniz. 10 gün olmadıysa duş yaptırıp karın masajı yapabilirsiniz.
adenkusunannesi ipeksiiimom sürekli ıkınma halinde sürekli uykuya geçemiyor ıkınma yüzünden ayakları sürekli karnına doğru çekili, bugün zeytinyağı verdim yaptı ama sürekli böyle
0000Bahar adenkusunannesi anne sütü alan bebeklerde 9 10 gün normal kabul ediliyor mama falan içiyorsa mamasına azıcık zeytin yağı koyabilirsiniz yada karnına gaz masajı yapabilirsin
huma216_ adenkusunannesi canım benim bebeğimde 2 aylik Ken başlamıştı kakasını yapamamaya o esnada hem mamayı degsitrmistim hemde gogsumu tutamıyor die sagarim ve mamayı çok verirdim mamayı değiştirdiğim zaman silikon ucla emmeye başladı anne sütüne yoğunlaştı mamayı 2 ye indirmiştim günde ftildi falanderken 1 ayı geçti 2 gundur de çok şükür kakasını yapıyor mamasını fazlalastrdim 3 gun boyunca 3 kere mama verdim ben mamadan diye sanıyordum ama değilmiş karni doymuyormus belki sizin beneginizde öyledir canim
adenkusunannesi huma216_ sanırım doymuyor mama içiyor şuan 90ml ama doymuyor arttırmam mı gerekiyor acaba
huma216_ adenkusunannesi anne sütü alan bebekler 10 güne kadar normal diyorlar ama demekki doymuyor lar ben benim bebeğimde bunu gördüm
huma216_ adenkusunannesi bende o zamanlar 90 verirdim canım artırma ama gününü artır bakalm ben öyle yaptim
semaxgms anne sütü aliyorsa 10 güne kadar normal zeytinyag ve fetil deneyin yada mamasini degistirin kimyon gaza cok iyi geliyor ben kulak cöpünü zeytinyag batirip poposuna da sürüyorum kayganlassin cabuk cikarabilsin diye
huma216_ adenkusunannesi canım ben ilk önce 1 bucuk 2 aya yakın aptamildi değiştirdim sma optipro kullanıyorum ama bebekten bebeğe değişir bn smada sonra bebelac gold aldım bir kere verdim cocuga gaz yaptı anında biraktim