Bebeğimin 2gündür sık sık hapşırması var ve gözleri kıpkırmızı sulu sulu bir gözü diğerine göre daha kızarık nezlemi olmuş acaba doktora götürmem gerekiyor mu kötü birşey yoktur inşallah keyfi yerinde emmesi çişi kakası herşeyi iyi ateşi yok öksürük yok