eymenayazmom ben 10. Ayında yedirebilmeye başlamıştım.
Çok stres olmuştum. Aslında bu kadar strese gerek yok bir şekilde başlıyorlar yemeue. Diş çıkardığı zaman hala yemeyi bıraktığı oluyor. 6. Ay civarı tam da diş çıkarma zamanıydı ama çok ısrarımdan dolayı anca 10. Ayda yemeue başladı. Bir de 10 aylık olduğunda artık sütüm onu kesmiyordu karnı acıkıyordu. 6 aylık yetiyor süt tok tutuyor.
Stres olmayın inşallah bir şekilde yicek yiyorlar