canparem11 asker polis eşi değilim ama üç ilide gezdim gördüm van kocaman bir şehir çok büyük ve güzel iyi yerleri de var kötü mahallelerde var her ilde olduğu gibi yazın gölün kenarında falan çok güzel vakit geçirebilirsiniz sosyal bir yer bence mardin gezmek için evet ama yaşamak için çok uygun gelmedi bana her yer yokuş günlük ulaşımda zor oluyor birde çocukla eski mardin zaten hep turist yeni mardin de çok aman aman bir yer gelmedi bana batman küçük ama herşeyin elinin altında olduğu bir yer sosyal hayat pek yok ama dediğim gibi diğerlerine göre çok büyük olmadığı için yaşanılabilir bir yer çok da gelişmiş ama kısa sürede ben en son 2018 de gitmiştim bide 2024 kasımda gittim işte çok fark etmiş doğunun en hızlı gelişen ili olmuş gerçekten