Kızlar ben araba kullanmaya başladım. Sağa sola heryere gidiyorum. Ama bir türlü E5e çıkamıyorum çok korkuyorum sapağı kaçırırım diye.. özellikle şerit değiştirirken çok sıkıntı yaşıyorum. Nasıl yendiniz bu korkuyu? Neler yapmam lazım biraz bana el atın 🙈🤣