Merhaba anneler ☺️ buzluktaki anne sütünü normal dolap kısmına çıkarıyorum eriyene kadar orda bekletiyorum daha sonra biberona alıp normal ısıtıyorum ama sanki poşet kokusu geliyor gibi siz de hissettiniz mi hiç ? Başka ne şekilde saklanabilir buzlukta?