merikana Kızlar selam buzluktan sağdığım sütü çıkardım Benmari usulü erittim ama sütün hepsi ısınmış oldu. Bebeğim de emmeden uyudu. Sütü sıcak suda bekletmeye devam mı edeyim buzdolabına mı koyayım oda sıcaklığında mı bekleteyim bilemedim
456PlayerEsra merikana tezgahın üstünde dursun bebek uyanınca emzirme . Sütü gene aynı şekilde sıcak suda beklet içir bişey olmaz ben çok yaptım öyle
merikana 456PlayerEsra hep 1-2saatte tüketilmeli yazmışlar da döksem mi ne yapsam bilemedim ben de öyle yapayım o halde 🥰