14 ay 9 günlük oğlum ancak tek uyku için hiç çaba gostermiyor. Sabah 8de kalkar 3.5 saat sonra hemen uykusu gelir zaten tipindende belli ayakta duramıyor uykudan 😀 1.5 saat uyur 13.00 da kalkar. Sonra 4 saat sonra tekrar uyumak ister 17.00da uyur 1 saat sonra 18.00da kalkar. Gecede 22.30da uyumuş olur.
Iki uyku çilesinden yoruldum cidden bazen işim oluyor dışarda koştur koşur eve geliyoruz uyku için çünku uyuyamiyor illa ayakta sallancak. Yani şoyle tek seferde bie uyuyup kalksa belki o da bende rahatlıcaz.
Sizce erken mi daha yoksa bir anda kendi mi gecicek tek uykuya ? Sizin bebişler ne alemde ?