semaydin Keşke bunu bana sorsaydın ben seni rahatlatırdım bak 😂
Yengem 20lik diş operasyonu geçirdi. Ondan sonra lenf bezleri fena şişti. Hatta zayıfladı falan Allah korusun biz başka şey düşündük. Meğer o dişlerden oluyormuş.
Seninki de o enfeksiyondan olmuştur
Benimde dizlerim çıtırdıyodu, interntten baktım şişlik varsa kötü yazıyodu işte. Ben baktım şişlik gördüm. Kalbim sıkıştı, ellerim boşaldı. Hemen annemi ablamı aradım, randevu alcam ama almaya korkuyorum kireçlene falan diyecek diye. Hatta daha beterini düşündüm. Salaklık ya işte. Annemle ablam olmasa daha kötü halde olurum. Onlar Yok bişeyyt sakin olş diyince içine rahatlık geliyo