Merhaba arkadaşlar kaç uyku yapıyorsunuz ek gıda olarak çiğneme dönemine geçtiniz mi acaba
arasbek 3 uyku yapıyorduk o ayda. 9 aylıkken 2 ye düştük
arasbek o ayda 3 uykuydu