Kızım 8,5 aylık meme reddi - mama reddi vardı şimdide ek gıda reddi çıktı. Hiçbir koşulda beslenmek istemiyor gitmediğim doktor kalmadı desem yeridir. Bir kaç gün önce serumla besleme yaptılar günlerdir açtı. Şimdi yine hiçbir şekilde ağzını açmıyor denemediğim şey kalmadı.. biberonu kaşığı ya da yiyecekleri görünce başlıyor hemen. Eline veriyorum tiksiniyor gibi yapıyor kendini. Üzüntüden hasta olacağım, benim gibi olan anneler var mı süreci nasıl atlattınız geçti mi ? Desteğe ve olumlu şeyler duymaya çok ihtiyacım var