tgcecagman Kızlar bebeğim hastaydı 6.ay aşısı gecikti 7 aylık oldu doktor da 7.aya menenjit için gel demişti simdi diyor ki ikisini de aynı gün olması gerekir bana çok mantıklı gelmedi bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı?