Asya77 eğer konuşuyosa çişim geldi kakam geldi gibi anlatabiliyosa bırakın bezi. 3 yaşına gelmiş artık bırakılabilir çünkü. Gece çiş yapması normal bezi çıkardığınızda da ilk geceler gene çiş yapacak sonra alışacak yapmayacak. Gece ve gündüz bezi aynı anda çıkarın yani gece bezlemeyin. Bi kaç gece uykusuz geçiyo ama sonra düzeliyo. Benimde oğlum 2,5 yaşında çok su içer. Geceleride su isterdi. Bezi bırakalı 4 ay oldu artık yatmadan 1 saat öncesine kadar suyunu ortadan kaldırıyorum gece kalkıp su istiyodu yalandan 1-2 yudum içirip geri yatırıyodum artık geceleride su istemiyo yani zamanla gece su içmemeye ve kaçırmamaya alışacak