Bebeğim sürekli mız mız ağlamaklı. Uyutuyorum sürekli kucağımda uyumak istiyor ve yatağına yatırınca çığlık kıyamet. Uyuma ve uykuya dalma zaten ayrı bi savaş. Artık sürekli kucağımda uyumak istediği için uyku denen bişe kalmadı ben de. Desteksiz büyütüyorum, yaşadığım şehirde kimsem yok ve uykusuzluk yormaya başladı. Yaşayanlar nasıl atlattı yardımmm edin