Ben ilk kuzumda 1 yaşında vermiştim çünkü asitiki bir yiyecek çok kötü pişik yapabiliyor. İkinci kızımda 7 aylıkken verdim ( 4,5 aylık başladık ek gıdaya) eline bir dilim verdim somurdu öylece bir şey olmadı. Bebeğin ayına göre küçük bir parçayla deneyin isterseniz