Bebekleri öpme konusu artık çok sıkıcı hale geldi . çevremizdeki herkes biliyor opulmemesi gerektiğini 6 aydır söylüyoruz nerdeyse. Ama hala konusu bir şekilde açılıyor ve niye öpülmüyor nolucak gibi şeyler söyleniyor. Temcit pilavına döndü artık. Devlet meselesi sanki. Nasıl açıklamamiz lazım bunu daha anlamıyorum doğrusu..Anne baba kuralıdır bu diğeri öptürür beni ilgilendirmez benim kuralım bu. Neden insanalr bunu anlamakta güçlük çekiyorlar uzattıkca uzatıyorlar anlamadım ki..