semaxgms günaydin hanimlar disarida veya evde hangi mama isiticisini kullaniyorsunuz ben termos la idare ettim ama ya cok kaynar yada cok soguk kaliyor böyle 37 40 derece ölcen makinalar var
3kedili2bebekli semaxgms ben bir kaç marka aldım denedim hepsini iade ettim dışarda hiç biri ise yaramıyor ebebegin termosuna ideal sıcaklıkta koydum 8 saat kadar sabıt tutuyor o sıcaklığı toz mama kabı almıştım ölçekle ayrılan dışarda hemen hazırliyordum