7.5 aylık oğlum var. Yapışık geziyoruz sürekli koala gibi. Hayır kucağıma alınca da illa ki yüzü dışarı bakacak. Başka şekilde durmuyor.
Odadan çıkmaya müsade etmiyor ağlıyor hemen. İki dakika tuvalete gidemez oldum ya ne zaman geçecek bu? Odadan çıkınca ağlamasın yeter yani yan odadan bir şey alıp gelemiyorum her yere birlikte gidiyoruz.