1prensessannesi Başına gelen var mı yaa kafaya çok takıyorum elini surekli mesgul etmeye çalışıyorum eli boş kaldığı an hemen agizda parmakları. Alışkanlık mı yoksa dönemlik mi bu konu canımı sıkıyor
aselkussum 1prensessannesi çok teşekkür ederim cevap için inşallah geçer tırnak kalmayınca sırayla diğer parmaklara geciyo çünkü