deryaren benim ki de şok keyifliydi çok şükür Aden gayet rahat bir bebekti karnımda midem falan bulanmadı çok ağrım sızım olmadı 37. Haftaya kadar çalıştım izne ayrıldıktan 1 gün sonra doğurdum öyle düşün yani sadece doğumu normal düşünmüştük ama suyum bittiği için sezaryen oldum o kısım biraz hayal kırıklığıydı