Merhaba arkadaşlar 28 gün oldu doğum yapalı normal doğum oldu sanırım 3 haftadır falan çene, yanak ve boyun bölgemde acayip kaşıntı oluyor. Dizlerimin altında da tek kabarcık olarak çıktı kaşınıyor onlarda. Alerjik bi durum mu acaba diye yediğim içtiğim şeyleri takip edeyim dedim farklı olarak rezene çayı içiyordum 2-3 gün içmedim ama kaşıntı aynı devam etti. Böyle bi durum yaşayan var mı ya da duyan geçmesi için ne önerirsiniz?