Bugünle beraber 6 gün olmuş oluyor artık ilk üç gün kendi imkanlarımla ilerledim 4’cü gün kesilmek bilmiyor Ateşi deyip bi sağlık ocağına gittim boğazının kızardığını söyledi son çare artık antibiyotik kullanmaya başladık geçmek bilmiyor hala ateşi üst solunum enfeksiyonu diye şüpheleniyorum artık yoksa niye geçmek bilmesin çok uzun sürdü çünkü dile kolay 6 gün oldu