Bebeğim 22 aylik artik emzirmeyi sonlandirmalıyız diye düşündüm hic olmadigi kadar emmeye dustu agzina bi çorba dahi sürmüyordu,yemek yeme yok sonunda emecegini biliyirdu ne gece uykusu var göğüsümde uyumak istiyordu bugün 4.günümüz emzirmekden kesiyorum gündüzleri çok güzel geçiyor hiç aklına gelmiyor ama geceleri hiç yapmadığı gibi ağlama krizlerine giriyor beni yitiyorr bas bas bağırıyor kahvaltıyla yine hiç arası yok yumurta yemez peynir zeytin yemez daha yemediği o kadar sey var kı ne zaman düzene girer yer mi sizce