5 yasındaki oglum bayramın 2. Günü ateşlendi bugüne kadar hala hasta ateşi sadece 1 bucuk gün sürdü ama daha sonrasında genizakıntısı oldu geceleri sürekli horluyor bunun için zyrtec surup verdim 5gün fazla da geçmedi simdide gribe cevirdi aferin surup veriyorum ama balgamı var!! arada bir öksürtüyor balgam.
Kızlar surup mu vermeliyim hangisi iyi gelir dogal yolla nasıl geçer neler yapmalıyım yardım edermisiniz artık horlamasından uyku nedir unuttum valla