Bebeğim 14 günlük gece uykusuzluğuna alışamıyorum gündüzleri de yorgun ve bitkinim bilincim çok kapalı halsizim..şu an annem yanımda ama gittiğinde napacağımı bilmiyorum. Sürekli bunu düşünüp daha o gitmeden bunun stresini yaşıyorum… nasıl bir yol izlemeliyim kendimi nasıl teskin etmeliyim bilmiyorum bilen varsa bana motivasyon ve cesaret verici bir şeyler söylesin.. söylesin ki yolda beni nelerin beklediğini bileyim…