ceren_9723 Kızlar tavuk yemiştik ablam ısıtmis çok fena kusuyorum bide ishal var naomaliyim bişey kalmadı içimde
Ezooezz Tavuk en tehlikeli gıda . Tekrar ısıtılması zararlı diye biliyorum yani ertesi güne kalmışsa yenmemeli. Ama kusmanız iyi zehirlenme gibi bir durum varsa. Bol su için. Devam ederse bir acile gitmekte fayda var. Geçmiş olsun .
Ezooezz ceren_9723 anladım tam emin değilim o şekilde bilemiyorum ama yine zararı olabilir. Pilav mesela belli bir süre dışarda kaldığında bakteri üretmeye başlıyormuş dolaba koymak ve tekrar ısıtılmaması gerekliymiş. Emin değilim ama böyle bir durumu olabilir.